4 jan. 2010

Nytt år - Nya upptåg!

Det här är året som alla mina drömmar ska slå in, det här är året då jag ska lyckas och det här är året som kommer att vara det bästa i mitt liv. Jag ska inte begränsa mig själv och jag ska se till att år 2010 blir så som jag vill att det ska vara.

Jag ska fälla tårar av lycka och skratta tills jag kiknar, men jag kommer även fälla tårar av saknad och sorg. Jag ska stanna upp och njuta av livet och se mig omkring för att sedan strosa vidare på min hektiska livsvandring. Jag önskar mig själv lycka och välgång i livet samtidigt som jag söker efter motgångar då dessa gör mig starkare. Jag kommer att göra goda gärningar och glädja folk omkring mig likaså kommer jag att såra folk även om det alltid inte är med mening. Jag kommer att vara älskad men jag kommer även att vara hatad.

Så länge det finns kärlek finns det hat men det spelar mig ingen roll så länge jag är älskad av dig. Så länge det finns glädje finns det sorg men det spelar ingen roll så länge jag får uppleva dessa med dig.

Det här är året som alla mina drömmar ska slå in, det här är året som jag ska lyckas och det här är året som kommer att vara det bästa i mitt liv men framförallt så kommer det här året vara det år som jag ska se till att allt jag sätter siktet på ska uppfyllas för man är sin egen lyckas smed och jag ska smida det mest underbara år för mig själv.

...och nej jag skrattar inte med dig, jag skrattar åt dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar