2 mars 2010

Mars...

Så har mars börjat och hittils går mitt liv i positiva tongångar och i ultra rapid.. Börjar mer och mer vänja mig vid tanken att bo i Finland men mitt i-landsproblem, att jag flyger för mycket, finns kvar. Så nu tycker jag nog att det är dags för alla att komma och hälsa på mig snart, tycker att jag spenderar hela mitt liv på en flygplats och transfer tiderna tar ju kål på mig. Helsingfors är väldigt fint med och här finns mycket roligt att titta på, varm mat bjuds det på oxå, (en hint till alla). Så, med det sagt så ska jag nu gå i flygstrejk, efter nästa söndag :)

Denna vecka kommer bli en kort arbetsvecka för mig, jag ska på bröllop och fånga buketten, sen ska jag ut och fånga en man att gifta mig med. Nej skämt åsido, det ska bli väldigt roligt att gå på bröllop och säkert fälla en och annan glädjetår, jag kan ju vara lite sentimental och patetisk. Och kul att man för en gångs skull får gå på ett bröllop som man har planerat in en längre tid och inte bara slängs in i vare sig man vill eller inte.

Jo, jag börjar få lite ordning i lägenheten med, eller ordning har det väl varit ett bra tag men det är fortfarande så tomt där, skulle behöva lite möbler men jag vet inte vad jag ska ha, lite tips kanske, vad för krafs man kan fylla ut med? jag har ungefär 20 kvadrat tom yta där man i princip kan ha vad som helst




Du hatar fantasier, du är bunden av logik
Tyst, var tyst, hör du, det är nästan som musik
Så vackert, slutar andas, glömmer var jag är
Jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld


...och nej jag skrattar inte med dig, jag skrattar åt dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar